Trobada d’experts del projecte “Verd de proximitat BCN”

Jornades1
Assistents a les Jornades Tècniques

Els passats 5 i 6 d’Octubre 2023 van tenir lloc la Trobada d’Experts del projecte “Verd de Proximitat - Barcelona“. Aquestes jornades tècniques van ser organitzades pel grup Innovative Technologies for Sustainability, coordinador del projecte, i vam comptar amb la participació dels investigadors Dr. Rafael Fernández Cañero (Universidad de Sevilla), Dr. Makram El Bachawati  (University of Balamand. Liban) i el Dr. Stefano Cascone (Università Mediterranea di Reggio Calabria. Italià). A les jornades es van presentar alguns dels resultats del projecte i es van fer les visites a les cobertes verdes que s’han estat monitoritzant durant un any. Aquest projecte ha servit per a desenvolupar un “Pla per al monitoratge i l’avaluació dels impactes de les cobertes i façanes verdes a lña ciutat de Barcelona. El projecte he rebut suport de l’Ajuntament de Barcelona i de la Fundació La Caixa en el marc del Pla Barcelona Ciència 2020-2023.